1 mar 2014

Cathedral Cove, czyli spacer po błocie

Cathedral Cove - czyli jedna z głównych atrakcji na Wyspie Północnej, na Półwyspie Coromandel. Przewodniki i internet kuszą zdjęciami rajskiej plaży, turkusowej wody i skalnej bramy, pod którą można spacerować w czasie odpływu. I mają racje, miejsce jest niebywale piękne. Czego przewodniki nie opisują to maluśieńki parking przy wejściu na szlak do tej atrakcji - było to jedyne miejsce w NZ, w którym widziałam kierowców parkujących w niedozwolonym miejscu, na chodniku, trawniku, kompletnie bez poszanowania dla pieszych i innych kierowców. Dla mnie już miejsca nie wystarczyło, nawet na chodniku, więc musiałam zaparkować daleko i iść pod górę. Nie mówię, że nie było warto. :) Droga przez rezerwat/park narodowy do samej plaży dostarczyła mi wielu emocji - wędrówka w plastikowych balerinkach, bo bardzo śliskim błocie to jest to! :D Samopoczucie poprawiało mi patrzenie na innych, którzy tą trasę próbowali pokonać w klapkach. Widoki wynagrodziły wszystko. Zresztą zobaczcie sami.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz